Juanjo Surace guanyador #VinaròsArtUrbà 2019

Comparteix aquest post...

Marc Albella, regidor de Cultura del Ajuntament de VINARÒS, anunciava que Juanjo Surace, natural d’Argentina i resident a Barcelona, ha sigut escollit pel jurat com el guanyador d’aquesta edició 2019 del #VinaròsArtUrbà.

Un total de 20 propostes (6 l’any passat) han sigut les que s’han avaluat per tal de portar-se a terme a sobre de la façana de 22m d’altura per 20m d’ample.

Un jurat on Francisco López (grafiter), David Pruñonosa studio junt al seu company Sebas (disseny gràfic), Jose Conceptes de Vinaròs (fotògraf) i un representant de la comunitat de propietaris de la paret a executar, han votat per unanimitat la seva proposta mural.

A partir del mes d’abril podreu anar veient l’evolució i l’execució d’aquesta proposta que, com sempre, sabeu que no desvetllarem fins al moment de ser plasmada en directe.

Mentrestant, us animem a donar un cop d’ull a les xarxes socials del seu autor, per tal de que us feu una idea del que podreu veure.

Juanjo Surace

Juan José Surace Nació en Mar del Plata, Argentina en 1977. En el año1995 comienza su actividad artística como autodidacta experimentando con óleo, acuarela y grabados, en 1998 emigra a Barcelona. Al poco tiempo comienza a trabajar como animador 3D e ilustrador participando en diversas series de TV y video juegos. En 2006 y 2007 trabaja como animador en Urano Films, participando en proyectos como “La Tetralogia de Wagner” y  “Troyanas ”, para La Fura dels Baus, y en “Aloma” para el grupo D’agoll Dagom. Paralelamente expone su serie de obras “Álbum de sociedad del licenciado Mayor Capurro” en galerías de España y Argentina: Iguapop Gallery, Mercat del Bourne, Museo Castagnino, TMDG…

En 2007/8 trabaja como director de animación y diseñador de personajes en varios proyectos animados con fin educativo.En 2009 crea, escribe, dirige y produce el cortometraje “La confesión de Saduj”. Desde el 2010 trabaja como generalista 3D freelance e ilustrador para diversos anuncios publicitarios y publicaciones, también participa en la creación de nueve juegos de realidad aumentada para la exposición “Pantalla global” para el CCCB (Barcelona).

Juanjo Surace
JUAN JOSE SURACE

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *