CONCURS DE PINTURA RÀPIDA DE SANT JORDI.

Comparteix aquest post...

Pablo Picasso va dir que l’art llava de l’ànima la pols de la vida quotidiana. Segur que hi ha artistes capaços de plasmar en un llenç tota la màgia i bellesa de Sant Jordi i oferir-nos la millor versió del nostre poble. Si eres un artista, aquesta és la teua oportunitat. Encara eres a temps d’inscriure’t per a participar en el concurs de Pintura Ràpida.
El guanyador rebrà un premi de 600 euros més trofeu i el segon classificat serà premiat amb 200 euros. També hi ha premis per a la categoria infantil i juvenil.

Podeu consultar les bases en aquest enllaç:

http://www.santjordi.es/ca/content/iii-concurs-internacional-pintura-rapida


Pablo Picasso dijo que el arte lava del alma el polvo de la vida cotidiana. Seguro que hay artistas capaces de plasmar en un lienzo toda la magia y belleza de Sant Jordi y ofrecernos la mejor versión de nuestro pueblo. Si eres un artista, esta es tu oportunidad. Aún estás a tiempo de inscribirte para participar en el concurso de Pintura Rápida.
El ganador recibirá un premio de 600 euros más trofeo y el segundo clasificado será premiado con 200 euros. También hay premios para la categoría infantil y juvenil.

Podéis consultar las bases en este enlace:

http://www.santjordi.es/ca/content/iii-concurs-internacional-pintura-rapida

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *